♥ღعـشـق مـنღM♥
15:37    دوستت دارم

وقتی صدای بی نظیرتو میشنوم دوستت دارم

وقتی چشمای مهربونتو میبینم دوستت دارم

وقتی دستامو تو دستات میگیری دوستت دارم

وقتی میدونم علایقم برات مهمه دوستت دارم

وقتی منو خوشحال میکنی دوستت دارم

وقتی ایده های فوق العادتو میشنوم دوستت دارم

وقتی با صبر و مهربونی به همه حرفام گوش میدی دوستت دارم

وقتی کنارمی و میتونم احساس خوشبختی کنم دوستت دارم

آره آهای آدما دوسش دارم!!!



نظرات شما عزیزان:

جیییییییییییییییییییییییییغ
ساعت12:54---5 خرداد 1394
میام میزنم لهت میکنماااااا اعصاب ندارم میخوام چند کلوم مردونه باهات بحرفم چهارشنبه ساعت 16 تا 17 بیا روم کارت دارم



عسل
پاسخ:''ګمشو دیګه وبم نیا


عسل♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ساعت21:09---10 ارديبهشت 1394
میثم دلم برات تنگ شده بیشعور عوضی

عسل♥♥♥♥
ساعت20:53---10 ارديبهشت 1394
خخخخخخ میثم خانومم شدی این بارانه بهت گفته خانومی ههههههههههه اها راستی منم دوستت دارم

عسل♥♥♥♥
ساعت20:28---10 ارديبهشت 1394
دیوووووووووووووووونه بودی

المیرا
ساعت21:55---9 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری مطالبت قشنگه لینکت کردم اگه خواستی منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:,به قلم: ♥میثم♥